Translate

poniedziałek, 11 czerwca 2012

Rozdział 8

14.07.2012r.
Bardzo ucieszyłam się na widok ... Ariany ubraną w to  http://www.photoblog.pl/modnexozestawy/120625730.
- Hej -powiedziała z uśmiechem na twarzy - może chciałabyś odwiedzić galerię handlową ?
- Z miłą chęcią - odpowiedziałam - chodź na górę , poradzisz mi w co się ubrać . - I razem poszłyśmy do mojego pokoju . Wybrałyśmy ten zestaw ; http://www.photoblog.pl/modnexozestawy/114972225 . Ja potem szybko się ogarnęłam ; włosy zostawiłam rozpuszczone , a usta pomalowałam błyszczykiem . Szybko wzięłam jabłko z kuchni i mogłyśmy ruszać . Opowiadałam Arianie o mojej wczorajszej podwójnej randce . Bardzo się zdziwiłam gdy powiedziała , że ona nie ma chłopaka . Jest taka piękna i inteligentna ... Zwierzyła mi się , że podoba jej się Harry Styles  .
- Te jego błękitne oczy , te loki i dołeczki w policzkach ... - westchnęła - jest idealny- nie mogła przestać o nim gadać . Naprawdę jest w nim zakochana . Pasowaliby do siebie . Chciałabym aby byli razem .  Kiedy tak rozmawiałyśmy doszłyśmy do centrum . W Londynie są naprawdę fajne sklepy - jest co wybierać . Ja kupiłam to ; http://www.photoblog.pl/modnexozestawy/114196626 . A moja koleżanka zdecydowała się na to ; http://www.photoblog.pl/modnexozestawy/124986504 . Zmęczone i zadowolone z zakupów poszłyśmy do domu Ariany . Usiadłyśmy na kanapie i włączyliśmy VIVE . Ariana miała łzy w oczach ; Harry był pokazany z jakąś dziewczyną jak się całują .
- Ariana nie martw się to na pewno na pokaz - pocieszałam koleżankę
- Nie kłam ! Widać że są szczęśliwy . Wgl , Harry nie chciał by mnie . Nie pasuje do życia gwiazd ... - i wybuchła płaczem
- No coś ty Ari , nie martw się . Jesteś piękna i mądra . Jakby cię zobaczył od razu rzuciłby tą dziewczynę dla ciebie , naprawdę - i przytuliłam ją
- Angie dziękuję za wsparcie , ale ja i tak z nim nie będę ... - wytarła oczy - oj zapomnijmy o tym , są też inne rzeczy na świecie - i w tym momencie Ariana wyciągnęła PlayStation i zaczęłyśmy grać . Dowiedziałam się , że ona tak zawsze robi żeby się pocieszyć w sprawach kryzysowych . Jest naprawdę niezła ! Oczywiście wygrała ze mną ... Nagle drzwi wejściowe otworzyły się
- Wróciłem ! - usłyszałam męski głos
- Oooo braciszek ! - krzyknęła Ariana - i pobiegła w kierunku drzwi . I właśnie do pokoju wszedł ...

Brak komentarzy: