Translate

sobota, 16 czerwca 2012

Rozdział 12

Jako piosenkę zaśpiewali " Your song " . Wowww... pięknie zaśpiewali , aż miałam świeczki w oczach . Nie mogłam się rozpłakać bo by się tusz rozmazał . Gdy skończyli cała publiczność krzyczała ; One Direction ! . Wszyscy wstali i bili brawa . Należało im się . Włożyli w to dużo pracy i serca . Jurry byli zachwyceni , mówili pozytywne opinie na temat ich śpiewu . Gdy zeszli z sceny była 10 minutowa przerwa . Ja z Ari poszłyśmy za kulisy . Byli tam chłopaki , zdenerwowani bo po przerwie będzie kilka występów gości i wyniki konkursu . Gdy Zayn mnie zobaczył pobiegł do mnie i wyściskał .
- Tęskniłem za tobą - powiedział
- Ja też Zayn ... kocham cię - i wtedy Zayn mnie pocałował w usta - A co do występu , był rewelacyjny - a na twarzy pojawił się uśmiech Zayna
- Chodź zapoznam cię z Louisem , bo go jeszcze nie znasz - i wziął mnie za rękę i zaprowadził do grupki chłopaków
- Hej Angie - powiedział Niall gdy mnie zobaczył . Powitałam się i zapoznałam z chłopakami .
- Mam wrażenie że cię kiedyś widziałem ... - powiedział nagle Harry , a ja się zaśmiałam i opowiedziałam mu całą historię . Kiedy dowiedział się że Ari tu też jest uśmiechnął się i zaczął rozmyślać . Chwilę jeszcze pogadaliśmy , ale nagle Niall zauważył że nie ma z nami Harrego .
- Chodź poszukamy ich -powiedział do mnie Zayn  i wziął mnie za rękę . Zaczęliśmy ich szukać . Okazało się że  w garderobie był Harry z .... moją przyjaciółką Ari , którzy rozmawiali ze sobą . Gdy zobaczyłam ich zaczęłam się śmiać i razem z Zaynem zostawiliśmy ich sami . Gdy szliśmy korytarzem budynku zobaczyliśmy Alexis i Liama całujących się .
- No to naprawdę romantyczny wieczór - powiedział słodko Zayn i pocałował mnie . Dołączyliśmy do reszty zespołu  i opowiedzieliśmy im o naszych gołąbeczkach . Zostało jeszcze kilka minut przerwy . Każdy był zdenerwowany . Chociaż Louis próbował rozweselić atmosferę , ale i on był przejęty ogłoszeniem wyników . Na scenę weszła już Rihanna , a po niej Lady Gaga . Jeszcze zostały dwa występy ; Eminema i LMFAO . Stres był jeszcze większy . Po zakończeniu piosenki " I sexy and I know it " na scenę weszło jurry już z wynikami konkursu . Na parkiet byli zaproszeni finaliści . Chłopaki trzymali się za ręce , a ja z Ari trzymałyśmy kciuki .
Oczami Louisa ;
Gdy tego nie wygramy zwątpię w siebie . Nie wiem co będę robił w życiu . Myślałem o pracy w cyrku ... Wszystko jest w rękach jurry .
Oczami Liama ;
Chciałbym abyśmy wygrali . Jesteśmy naprawdę dobrym zespołem , a co najważniejsze zgranym . Myślę że jak przegramy i tak będziemy się spotykać . A ja pójdę na kurs strażacki ...
Oczami Nialla ;
One Direction to moje życie . To od tego wyniku zależy co będziemy robić w życiu . Kocham ten zespół , a chłopaki są moimi najlepszymi przyjaciółmi . Nie mam pojęcia co będę robił jak przegramy , nie mam doświadczenia i nie jestem dobry w nauce ...
Oczami Harrego ;
Poszliśmy w jednym kierunku , aby ten program wygrać ! Jak przegramy to się zabiję ... nie mówię dosłownie , ale ciężko będzie mi się pozbierać po porażce . Kocham śpiewać i chciałbym aby moja kariera tego trzymała ...
Oczami Zayna ;
To jest moja szansa , szansa na lepsze życie . One Direction to moja rodzina ; ja jestem mamą , Liam tatą , a Niall , Lou i Harry dziećmi . Hahaaa... nie chodzi o to , ale o to że się świetnie dogadujemy i trzymamy się razem . Gdy przegramy , chociaż nie wierzę w to , ale gdyby była taka sytuacja poszukałbym sobie pracy . A pracę ciężko znaleźć i otrzymać ...
Oczami Angie ;
Byłam zdenerwowana tak jak Ari . Simon ogłaszał wyniki ;
- Trzecie miejsce dlaaa ....

Brak komentarzy: