Translate

piątek, 22 czerwca 2012

Rozdział 18

Była już 20 wszyscy się rozeszli , a ja zostałam z Liamem ...zasnęłam . Rano obudził nie głos pielęgniarki .
- Przepraszam panią - powiedziała szturchając mnie - to nie hotel , aby nocować !
- Przepraszam , byłam z chłopakiem , ale nagle zasnęłam
- Nawet pani nie zauważyła , że poszedł na badania - powiedziała zmieniając pościel a ja się zorientowałam że Liama nie ma . Poczekałam na niego .
-Hej kotek - powiedział wchodząc do sali już pewniejszym głosem , na jego twarzy widać było zdenerwowaną minę
- Cześć - odpowiedziałam i przytuliłam go
- Miałem badania , jest już lepiej . Za tydzień wyjdę ze szpitala - mówiąc położył się na łóżko
- To dobrz... - nie dokończyłam bo przerwał mi Liam
- Miałem rozmowę z lekarzem , w sprawie mojej operacji - mówił już poważniejszym tonem
- Też gadałam z twoim lekarzem , więc wszystko wiesz o twoim uczuleniu ?
- Tak , to poważna sprawa . Muszę uważać na siebie - i po tych słowach pocałowałam go .
- Dasz radę , wierzę w ciebie - powiedziałam .  Chwilę pogadaliśmy , a on zasnął . Wróciłam do domu przebrałam się w dresy i poszłam na taras odetchnąć świeżym powietrzem . Położyłam się na hamaku i zaczęłam czytać książkę . Byłam tak zmęczona , że zasnęłam przy lekturze.
W tym samym czasie ;
Oczami Angie ;
Odwiozła nas Ari swoim samochodem do domu . Poszłyśmy spać . Rano zrobiłyśmy z Violett zapiekanki i zajadając się oglądałyśmy TV . Nagle Violett szturchnęła mnie , ja nie wiedziałam o co chodzi . W telewizji leciało akurat " VIVA Newsy " . A tam byłyśmy my pokazane jak idziemy do szpitala . Jak oni nas tam znaleźli ?
Reporter ; 
"Dziewczyna Zayna - Angie Loyd szła w kierunku szpitala z siostrą Niall'a - Arianą i z tajemniczą dziewczyną . Czyżby to dziewczyna któregoś z One Direction ? Odwiedziły tam swojego kolegę - Liama Payne'a , który miał poważną operację ręki . Czy to koniec jego kariery ? "
Gdy to Violett usłyszała zaczęła się śmiać .
- Ja i chłopak ? To jakiś żart ! - powiedziała z ironią
- Co ? Że Liam złamał rękę ? Przecież to kłamstwo , on nie miał operacji ręki - nie mogłam uwierzyć jakie plotki krążą w świecie gwiazd . Zadzwoniłam do Alexis aby poinformować ją o tym . Ustaliłyśmy że nie będziemy się załamywać jakimiś plotkami i damy sobie z tym spokój . Ja przełączyłam na Foxlife i oglądałyśmy American Next's Top Model . Woww... sezon 11 . Akurat trafiłyśmy na odcinek pierwszy .Nie mogłyśmy uwierzyć ...

Brak komentarzy: