Translate

niedziela, 24 czerwca 2012

Rozdział 21

Wpadłam na pomysł żeby ... zadzwonić do Alexis bo się zgubiłam , a nie chciałam dzwonić do Angie bo źle się czuła . Wszystko jej omówiłam , co do miejsca w którym byłam i po kilku minutach przyjechała swoim srebnym ferrari . Bardzo lubię Alexis , zawsze jest uśmiechnięta i wesoła , dobrze się z nią dogaduje . Wybrałyśmy się na przejażdżkę po Londynie . Było super , od razu zapomniałam o tym wydarzeniu z Niall'em . Była piękna pogoda więc zdjęłyśmy dach z samochodu i ruszyłyśmy w drogę . Całą drogę wygłupiałyśmy się , machałyśmy przechodniom co było bardzo śmieszne , śpiewałyśmy piosenki ... Było mega . Ale niestety było już późno , a Alexis miała jechać do szpitala do Liama , więc mnie odwiozła do domu . Gdy weszłam zobaczyłam Angie rodziców . Pogadałam z jej mamą i poszłam zobaczyć co u Angie . Gdy weszłam do pokoju zobaczyłam śpiącą Angie i obok niej leżącego Zayna . Widać było że się o nią troszczy . To było takie słodkie . Kiedy Zayn mnie zobaczył poprosił abym się nią zajęła . Pocałował ją w czoło i poszedł do domu . A ja wzięłam Mp3 i słuchałam rocka , siedząc w koleżanki pokoju . To długo nie trwało bo Angie się obudziła .
Oczami Angie ;
Kiedy się obudziłam zobaczyłam Violett . Bardzo się ucieszyłam na jej widok , w końcu to moja przyjaciółka . Czułam się o niebo lepiej ale jednak miałam jeszcze ból głowy . Violett poszła wziąć kąpiel , a ja poszłam na dół wziąć jakieś tabletki . Po chwili zadzwonił do mnie zatroskany Zayn spytać się czy dobrze się czuję . Po rozmowie z moim księciem zrobiłam dwie herbaty i czekałam na Violett . Kiedy zeszła już moja koleżanka przy aromacie gorącej herbaty zaczęłyśmy plotkować i omawiać różne sprawy . W pewnym momencie przyjaciółka zwierzyła mi się z dzisiejszej przygody z Niallem . Myślę że dobrze zrobiła , mówiąc mu prawdę , ale jednak trochę żal mi biedaka . Pewnie teraz jest załamany i nie może się pozbierać po tej przygodzie . Chwilę pogadałyśmy i poszłyśmy spać . Obudziłam się o 10 i poszłam obudzić Violett co okazało się wielkim wyzwaniem . Jakoś po kilkunastu minutach w końcu się obudziła cała mokra bo oblałam ją zimną wodą . Była na mnie zdenerwowana i powiedziała że później spotka mnie kara . Hmm... ciekawe jaka ?! Przebrałyśmy się i poszłyśmy do Ariany . Tym razem nie zobaczyliśmy zakochańców , była w domu sprzątająca Ari , a Niall zamknął się w pokoju bo nie chciał widzieć Violett .
- Jakie plany na dzisiaj masz ? - powiedziałam kierując się do Ariany
- Muszę posprzątać cały dom bo inaczej nigdzie się nie ruszę - mówiąc zamiatała podłogę
- To my ci pomożemy - zaproponowała Violett i pomogłyśmy koleżance w sprzątaniu . Zajęło nam to dwie godziny i całe zmęczone padłyśmy na sofę włączając TV . Nic nie było ciekawego więc wyłączyłyśmy . Ari się przebrała i ruszyłyśmy w kierunku miasta . Myślałam że wyjdę z siebie na widok ... 

Brak komentarzy: