Translate

niedziela, 17 czerwca 2012

Rozdział 14

Obudziłam się w ramionach Zayna .
- Gdzie ja jestem ? - byłam zdenerwowana bo nie znałam miejsca . I wtedy właśnie obudził się Zayn .
- Oj przepraszam że cię obudziłam - powiedziałam z troską
- Nic się nie stało - pocałował mnie w usta .
- Tylko mi powiedz gdzie jesteśmy - powiedziałam rozglądając się
- W moim domu - powiedział Zayn - zrobić ci śniadanie ?
- Tak pomogę ci - i poszliśmy na dół do ogromnej kuchni i zrobiliśmy sobie tosty . Potem przebrałam się w wczorajszą kieckę bo byłam w koszulce Zayna . Obejrzeliśmy jakiś program telewizyjny i Zayn odprowadził mnie do domu . A tam zobaczyłam swoich rodziców .
- Gdzie ty byłaś ? - powiedziała zdenerwowana mama
- Nocowałam u koleżanki - skłamałam
- Wiesz dziecko jak my się o ciebie martwimy - powiedział tata
- Zdaję sobie z tego sprawę . Ale ja mam 18 lat !
- No tak ale mieszkasz z nami i mogłaś zadzwonić - krzyczała mama - a tak po za tym czego się zawsze dowiadujemy ostatni ?
- Ale o czym ? - spytałam zdziwiona
- O twoim chłopaku ! Czemu nam jeszcze go nie przedstawiłaś ?
- Bo jakoś nie było okazji . Nie martwcie się poznacie go . Zayn jest bardzo sympatycznym i miłym chłopakiem - jak to powiedziałam poszłam do pokoju i przebrałam się w to ; http://www.photoblog.pl/modnexozestawy/124451434 i poszłam do sąsiadki . Ari przywitała mnie bardzo miło ubrana w to ; http://www.photoblog.pl/modnexozestawy/123665507 . Poszłyśmy do jej pokoju i plotkowałyśmy malując sobie paznokcie . Opowiedziała mi o wczorajszym wydarzeniu . Byłam szczęśliwa bo nie musiałam swatać ich razem z Zaynem . Wiedziałam że razem będą . Bardzo pasują do siebie i myślę że z nich udana para jest . Nagle zadzwoniła do mnie zapłakana Alexis . Powiedziała żebyśmy do niej jak najszybciej przyszły . Szybko się zwinęłyśmy i poszłyśmy na podany adres . A tam ...

Brak komentarzy: