Translate

piątek, 29 czerwca 2012

Rozdział 30

Nagle Zayn z Harrym ...weszli do ogrodu z tortami ! Jeden był dla Angie różowy z tancerką , a drugi dla Ariany z stetoskopem . To takie nagrody od nich za dostanie się na studia .
Oczami Angie ;
Nie mogłam uwierzyć ! Mój chłopak jest naprawdę wspaniały . Oczywiście odwdzięczyłam się długim i namiętnym pocałunkiem . Ari aż płakała ze szczęścia , hah jest bardzo wrażliwą i uczuciową dziewczyną . Pokroiliśmy i zajadaliśmy się kawałkami tortów . Były naprawdę przepyszne . Mój był z czekoladą , a Ari z truskawkami . Mniam... Oczywiście Niall zjadł najwięcej , ah ale z niego żarłok ! Impreza skończyła się o 2 i wszyscy rozeszli się do domów , oprócz Liama , Alexis , Zayna i mnie . Pomogliśmy im posprzątać cały bałagan i zajęło nam to do 4 rano . Zmęczona szłam z Zayn'em przez ulice Londynu podziwiając piękny wschód słońca . Odprowadził mnie do domu i na pożegnanie dał mi buziaka . Ja zmęczona położyłam się spać i obudziłam się o 13 . Ogarnęłam się i ubrałam się w to ; http://www.photoblog.pl/modnexozestawy/125688432 . Poszłam do pokoju Violett aby pomóc jej w pakowaniu się do walizek . Szybko nam poszło , i jak zawsze nie dało się dopiąć torb więc musiałyśmy na nich siedzieć i skakać aby się w końcu zamknęły . Przyszedł Niall i Ari i razem pojechaliśmy na lotnisko . Na miejscu była już reszta . Pożegnaliśmy się z koleżanką co było bardzo smutne i trochę nazbierało się płaczu . Violett wsiadła już do samolotu i odleciała do Polski . Niall zaproponował wypad na miasto więc wszyscy poszliśmy do Nandos . Zamówiliśmy dania i zajadaliśmy się smakołykami . Nagle do Zayna zadzwonił tajemniczy numer.
Oczami Zayna ;
Odebrałem telefon od jakiegoś nieznanego numeru .
- Dzień dobry , czy mam przyjemność rozmawiać z panem Zaynem Malikiem - usłyszałem donośny i męski głos
- Tak a co się stało ? - byłem zdenerwowany bo nie wiedziałem o co chodzi
- Jestem producentem z firmy SYCO . My pomagaliśmy gwiazdom takich jak ; Madonna czy Lady Gaga rozwijać talenty i nagrywać płyty . Tak więc po obejrzeniu programu x-factor chcielibyśmy być waszymi producentami i sponsorami albumów . Chcielibyśmy aby One Direction znów zaistniało . Zgadza się pan i cały zespół ? - gdy to powiedział nie mogłem uwierzyć zamurowało mnie
- Zaraz porozmawiam z resztą zespołu - w końcu coś wykrztusiłem z siebie
- Dobrze , to zadzwonię za dwadzieścia minut  i chciałbym usłyszeć podjętą decyzję
- Ok - powiedziałem i się rozłączyłem
- Kto to był ? - spytał z ciekawością Louis
- Firma SYCO chcą aby One Direction znów zaistniało . Chcą być naszymi sponsorami i mamy podjąć decyzję , więc jak chłopaki
- Ja się zgadzam - powiedział Harry
- Dołączam się - mówił Niall jedząc równocześnie
- I ja - krzyczał Louis - i został nam jeszcze Liam , wchodzisz w to ?
- No jasne ! - odpowiedział a ja ucieszony czekałem na telefon aby poinformować o tym  . Za jakieś 15 minut zadzwonił do mnie telefon .
- I jak wchodzicie w to ? - usłyszałem ten sam głos
- Jasne , całe One Direction zgadza się
- Jutro na ulicy Rose 31 w dużym szarym budynku o godzinie 10 odbędzie się próba . Proszę aby wszyscy byli . Dziękuję , dowiedzenia - i się rozłączył . A ja przekazałem informacje reszcie . Angie cieszyła się naszym szczęściem . Pogadaliśmy jeszcze i rozeszliśmy się do domów .
Oczami Liama ;
Chciałem zrobić Alexis niespodziankę . W końcu długo nie byliśmy na randce ...

2 komentarze:

Zuza pisze...

bardzo fajnie piszesz!:) masz talent ;D wciągająco

www.Anru.pl pisze...

:)