Translate

czwartek, 7 czerwca 2012

Rozdział 2

 Po naradzie rodzinnej poszłam do swojego pokoju a tamm ... a na środku mojego pokoju leżało zbite lustro ! Ale ze mnie niezdara -,-  Najwyraźniej jak ja wychodziłam z pokoju zapomniałam zamknąć okna , a kiedy zrobił się przeciąg puchar spadł na lusterko , po czym ono się zbiło . Tak więc wzięłam się do sprzątania . Kiedy ogarnęłam ten bałagan weszłam na fb , akurat była zalogowana Elen . Popisałam sobie z nią na chacie , opowiedziałam jej o naszym wyjeździe do Londynu . Tak fajnie się złożyło , że Elen chciała się wybrać w tym roku do Anglii . Ucieszyła się bardzo kiedy powiedziałam jej , że zapraszam ją do mnie do Anglii . Jeszcze przez chwilę pogadałyśmy i obgadałyśmy różne sprawy a potem poszłam wziąć gorącą i długą kąpiel . Chwila relaksu przydała mi się . Odprężyłam się i pomarzyłam trochę o ... Zaynie . Tak bardzo mi się podoba . Jego tatuaże , sześciopak , włosy wprowadzają mnie w zachwyt *.* Kiedy aromat płynu karmelowego w powietrzu zanikł postanowiłam wyjść z wanny i położyć się spać . Śnił mi się Zayn grający dla mnie na gitarze . Jednak to nie trwało tak długo bo naglee usłyszałam ...
1.07.2012r. (sobota )
... piosenkę "I want " dochodzący z mojego telefonu . Dzwoniła do mnie Violett .
- Hej Angie ! Mam dla ciebie świetną propozycję . Pojedziesz ze mną dzisiaj nad jezioro ?
- O hej - ziewnęłam - z miłą chęcią . To o której ?
- Może być 14 u ciebie ?
- Jasne ! Już się szykuję , do zobaczenia - powiedziałam przy czym się rozłączyłam . Zobaczyłam która godzina . Okazało się że 13 . " O kurde " - pomyślałam . Szybko otworzyłam szafę poszukując stroju kąpielowego . Znalazłam to http://www.photoblog.pl/modnexozestawy/123517079 . Szybko się w to ubrałam . Poszłam do łazienki ogarnąć się . Włosy uczesałam w koczek , a usta pomalowałam błyszczykiem malinowym . Zeszłam na dół zjadłam płatki czekoladowe z mlekiem . Zadzwoniłam do rodziców aby poinformować ich o moim wyjeździe . Była już 14 . Punktualnie zjawiła się Violett ubrana w to http://www.photoblog.pl/modnexozestawy/124674206 . Pojechaliśmy razem Violetty czarnym BMW i po niecałej godzinie byliśmy na miejscu . Rozłożyłyśmy koce i zaczęłyśmy się opalać . Nagle usłyszałam znany głos okazało się , że to była Elen ubrana tak http://www.photoblog.pl/modnexozestawy/124821224 . Ona też akurat była nad jeziorem z siostrą Dori . Pogadałyśmy , poplotkowałyśmy i powygłupiałyśmy się . Śpiewałyśmy piosenki One Direction , ale również stare hity m.in. "Idę na plaże " . Potem poszłyśmy pływać . Zrobiłyśmy sobie "mini zawody " czyli kto pierwszy przepłynie brzeg , albo kto najdłużej wytrzyma pod wodą itp. Było bardzo fajnie ale nagle uderzyłam się w głowę i  słabo się poczułam . Nic nie pamiętałam . Jak się obudziłam zobaczyłam twarz ...

2 komentarze:

Aleksandra ♥ pisze...

zaje <3 zaje <3 szybko nn.

Patrycja Jaroszek pisze...

usunął się pierwszy rozdz ;//