Translate

niedziela, 17 czerwca 2012

Rozdział 13

- Trzecie miejsce dla .... zaspołu The Wanted - gdy powiedział to Simon miałam większą nadzieję że chłopaki wygrają
-A drugie miejsce dlaaa.... oto chwila prawdy ... drugie miejsce w finale X-Factor otrzymuje zespół One Direction - zaczęłam się cieszyć ale byłam zawiedziona że nie mają pierwszego miejsca , bo nie będą mileli fundatora do płyty . Ale i tak byłam z nich dumna i razem z nimi się cieszyłam .
- Wszystko już jasne że pierwsze miejsce należy się Alexis Smith ! - powiedział Simon a chłopaki rzucili się na nią aby pogratulować i cieszyć się razem . Alexis miała łzy w oczach jak przekazywano jej nagrodę - 100 000 funtów i fundatora do nagranej płyty . Potem Liam ją pocałował i wszystko się wydało że są parą . Zaczęła lecieć piosenka " We are the champions " i zaczęli strzelać z konfetti . Wszyscy śpiewali i tańczyli . A kamery zostały już wyłączone . Poszłyśmy chłopakom pogratulować . Na ich minach widać było radość ale też trochę smutek , że nie wygrali . Aby uczcić zwycięstwo Alexis i One Direction poszliśmy do baru trochę poszaleć , wypić i potańczyć . Harry z Ari ciągle gadali i się śmiali . Ładna była by z nich para .Tym czasem ... ;
Oczami Ari ;
Cały czas gadałam z Harrym . Mieliśmy wspólne tematy do rozmowy . Harry jest taki słodki ... Nagle wziął mnie za rękę i zaprowadził do swojego domu . Wowww... - krzyknęłam gdy weszłam do środka . Jego dom jest piękny , taki ... w moim stylu .
- Jest ktoś ? - powiedziałam do Harrego
- Nie , mieszkam sam - i się uśmiechnął - chcesz coś do picia lub jedzenia ?
-Jestem trochę głodna - powiedziałam szczerze
- Ok , poczekaj zaraz coś ci zrobię do zjedzenia . Usiądź , rozgość się - powiedział zatroskany . Usiadłam na sofie i się rozglądałam . Oglądałam zdjęcia które były oprawione w ramkach . Były to fotografie Harrego oraz jego całej rodziny . Nie było żadnego zdjęcia jego dziewczyny . On jest samotny ? Nie znałam odpowiedzi na to pytanie . Przyszedł już Harry z truskawkami w czekoladzie .
- Częstuj się - uśmiechnął się do mnie i zaczęliśmy jeść pyszne słodkości . Gdy skończyliśmy Harry wziął mnie za rękę i zaprowadził do ogrodu . Położyliśmy się na kocu i oglądaliśmy gwiazdy na niebie  .
- Pięknie wyglądasz w świetle gwiazd - powiedział do mnie i się zbliżył
- Dziękuję - odpowiedziałam i się zarumieniłam
- Po tym programie odzyskałem większą pewność siebie i chciałbym ci coś powiedzieć ... Zostaniesz moją dziewczyną ?
- Tak - uśmiechnęłam się a on mnie mocno przytulił i pocałował
- Kocham cię . Jesteś dla mnie wszystkim , całym moim sercem . Kocham twój humor , osobowość i twoją nieziemską urodę  - mówił i patrzył się w moje oczy . Chwilę jeszcze leżeliśmy a potem poszliśmy spać . Zasnęłam w ramionach mojego kochanego chłopaka .
Oczami Angie ;
Impreza rozkręcała się . Wszyscy świętowali i cały czas pili toast za Alexis i za One Direction . Trochę byłam zdenerwowana bo Zayn był pijany , ale nie tylko ja byłam zła . Alexis też była rozgniewana za swojego ukochanego . Ale szybko jej to minęło bo Liam zamówił dla niej tort z napisem " Kocham Alexis " . Nie pamiętam co dalej się działo , też trochę popiłam . Obudziłam się w ramionach Zayna .
- Gdzie ja jestem ? - byłam zdenerwowana bo nie znałam miejsca 

Brak komentarzy: