Translate

środa, 13 czerwca 2012

Rozdział 10

Nagle usłyszałam huk ... Nie wiedziałam co się stało . Zatrzymałam się aby zobaczyć .
- Ałłłł ... - usłyszałam i okazało się , że to Ariana spadła z roweru . Właśnie biegłam jej pomóc , ale wyprzedził mnie chłopak w kręconych włosach .
Oczami Ady ;
Zobaczyłam Harrego i chciałam poprawić fryzurę . W pewnej chwili straciłam kontrolę nad rowerem i spadłam z niego . Nie mogłam się ruszyć a na kolanie zobaczyłam krew . Strasznie bolało - muszę przyznać .
- Nic ci się nie stało ?  - usłyszałam czyiś męski głos , ale nie podniosłam głowy aby sprawdzić kto to
- Tak , ałć bolii - jęknęłam i właśnie zobaczyłam Harrego . Nasze spojrzenia się spotkały . Patrzyłam na jego błękitne oczy jakbym nic nie widziała po za nimi . Wtopiłam się w nie ... Były naprawdę piękne .  Przez chwilę patrzyliśmy na siebie .
- Masz piękne oczy - powiedział , a ja nie mogłam powstrzymać bólu i to było widać na mojej twarzy . Jak Harry to zobaczył zdjął ze mnie rower i pomógł mi wstać .
- Ojej masz zakrwawione kolano - powiedział i zaczął szukać jakiejś chusteczki lub cokolwiek co mogłoby być opatrunkiem . Nagle zobaczyłam biegnącą Angie , która niosła mini apteczkę . Po prostu spadła z nieba .
- Nic ci nie jest ? - powiedziała głupio Angie widząc , że jestem ranna
- Daj apteczkę - szybko zareagował na sytuację chłopak i zajął się moim kolanem .
- Dziękuję - powiedziałam kiedy skończył już opatrywać ranę . I zaczęłam z Angie powoli iść do domu .
- Poczekaj ! - krzyknął Harry - jak masz na imię ?
- Ariana - odpowiedziałam i uśmiechnęłam się do niego  . A ja kulejąc na prawą nogę zmierzałam do domu z Angie .
Oczami Angie ;
Przestraszyłam się na widok rannej Ari , ale na szczęście był Harry , który świetnie się zachował w takiej sytuacji . Odprowadziłam koleżankę do domu . A ja weszłam do mojego królestwa i poszłam do kuchni coś przekąsić . Po tej wyprawie byłam naprawdę głodna . Wzięłam sałatkę z lodówki i poszłam do swojego pokoju . Zobaczyłam syf , który zostawiłam rano w domu . No tak .. ogarnęłam ten bałagan i zobaczyłam sms od Zayna ; " ...

Brak komentarzy: