Translate

czwartek, 28 czerwca 2012

Rozdział 28

- Druga ! - powiedziała zdyszana Violett a my zaczęliśmy się z nich śmiać
- Normalnie jak rodzeństwo !  - powiedział Harry 
- Idziemy do domu ? - skierowałam się w stronę Violett
- Hmm.. a może wybierzemy się wszyscy do Liama ? - zaproponowała Violett
- Ja nie jadę - powiedziała Ari - jestem zmęczona
- Ja też , zostanę z Ari - mówiąc przytulił się do swojej księżniczki
- Za to my pojedziemy , co nie ? - powiedział pewnie Niall
- Jasne - uśmiechnęła się Violett i ruszyliśmy w stronę szpitala . Dotarliśmy w jakieś dwadzieścia minut . Gdy weszliśmy oczywiście zobaczyliśmy przy Liamie była Alexis . Przywitaliśmy się i porozmawialiśmy . Nie mogło również zabraknąć wygłupów i dawki śmiechu . Było już późno więc wszyscy wybraliśmy się do domu . Kiedy tak szliśmy przez  Londyn Alexis wpadła na świetny pomysł ! Jutro Liam wychodzi z szpitala więc Alexis organizuje u siebie w domu przyjęcie - niespodziankę . Przyjęcie będzie w stylu country , ponieważ gdy Liam był mały jego bohaterem był Chudy z Toy Story . Z tego powodu wszyscy muszą się przebrać za postacie z bajki albo w stylu coutry i udekorować dom w tym stylu . Aby było zabawniej Alexis wypożyczy strój Chudego dla Liama , a sama przebierze się w Bou ( pasterkę , miłość Chudego ) . Rewelacyjny pomysł , nie mogę doczekać się jutra ! Kiedy wróciłyśmy z Violett do domu zrobiłyśmy na kolację zapiekanki . Zajadając się przekąskami oglądałyśmy Harrego Pottera . Po zakończonym seansie rozeszłyśmy się do swoich pokoi i poszłyśmy spać . Obudził mnie dzwonek telefonu ;
- Hej Angie - usłyszałam głos Alexis
- Hej - odpowiedziałam
- Pomożesz mi w organizacji przyjęcia ?
- Jasne , zaraz będę - i po tych słowach się rozłączyłam . Zobaczyłam na zegarek , była 9 . Poszłam obudzić Violett , a potem się ogarnąć . Ubrałam się w to ;  http://www.photoblog.pl/modnexozestawy/126241794 . Gdy zeszłam na dół zobaczyłam Violett , która miała na sobie to ; http://www.photoblog.pl/modnexozestawy/124653164 . Kiedy wyszłyśmy z domu zobaczyłyśmy że nasi sąsiedzi , państwo Bux przeprowadzają się . Trochę się ucieszyłam że będę miała nowych sąsiadów , bo tamci byli jacyś dziwni . W pół godziny byłyśmy już na miejscu ...

2 komentarze:

Karola:) pisze...

fajnie piszesz,ale zauwazylam,ze bardzo duzo osob teraz pisze o nich internetowe ksiazki.a ja nawet nie wiem co oni spiewaja;)
buziaki
obserwuje

Patrycja Jaroszek pisze...

zobacz na youtube , mają piękne piosenki :) Polecam ^^