Translate

piątek, 22 czerwca 2012

Rozdział 19

Nie mogłyśmy uwierzyć ... tam była nasza koleżanka - Patrisha . Chodziłyśmy z nią do jednej klasy i się z nią kumplowałyśmy . Ona jest bardzo piękna , ma nieziemską urodę i długie włosy i nogi . Zawsze jej mówiłam że zostanie modelką . Chyba będę pracowała jako jasnowidz . Hahahaa ... Jak oglądałyśmy Tayra Banks - prowadząca tego programu oznajmiła że Polski są piękne i mądre . Od razu było widać że polubiła Patrishę . Nasza koleżanka przeszła castingi i weszła do 13 dziewczyn , które zamieszkają w domu modelek . Byłyśmy z niej dumne . Po obejrzeniu programu przebrałyśmy się . Ja ubrałam się w to ; http://www.photoblog.pl/modnexozestawy/124352832 . A Violett w to ; http://www.photoblog.pl/modnexozestawy/124888059. Poszłyśmy do Ari . Jak weszłyśmy do domu naszej koleżanki bez pukania zobaczyliśmy całującą się parę . To była Ariana z Harrym . Uśmiechnęłyśmy się do siebie i poszłyśmy żeby im nie przeszkadzać. Przed domem był Niall wychodzący z zakupami z samochodu .
- Hej dziewczyny - powiedział gdy nas zobaczył
- Cześć - odpowiedziałyśmy równocześnie
- Pomóc ci ? - zaproponowała Violett  na widok Niall'a , który nie mógł poradzić sobie z torbami
- Jasne - nie zastanawiając się powiedział i razem poszli do domu zanieść zakupy . Potem razem we trójkę poszliśmy w kierunku miasta . Było śmiesznie ... cały czas wygłupialiśmy się i śmialiśmy . Niall i Violett cały czas się uśmiechali ze sobą co było baaardzo dziwne . Może Violett jednak zmieniła swoje zdanie na temat chłopaków ? Nie mam pojęcia . Poszliśmy na szejki a potem do Nados . Nie mogłam uwierzyć że Niall ma aż taki duży żołądek ! Jego posiłek był dwa razy większy od naszych . Violett ograniczała się z jedzeniem bo jest wegetarianką i jest na chwilowej diecie co całkiem nie rozumiem bo jest szczupła . Kiedy skończyliśmy jeść Niall zaproponował wesołe miasteczko. Ucieszyłam się bardzo bo dawno nie byłam , a trochę rozrywki się nam przyda . Zadzwonił do mnie Zayn i okazało się że idzie z nami . Po niecałej godzinie byliśmy już na miejscu . Przed wesołym miasteczkiem czekał na mnie mój chłopak . Oczywiście pobiegłam do niego aby go uściskać , a on przywitał mnie pocałunkiem . Była ciepła atmosfera , wszyscy śmialiśmy się i rozmawialiśmy . Poszliśmy do domu strachu . Bardzo się bałam więc mocno trzymałam za rękę Zayna . Nagle gdy szliśmy korytarzem przez dom strachów wyskoczył potwór . Violett się przestraszyła i wylądowała w ramionach Niall'a . Gdy tylko zobaczyła że jest w niego wtulona zaczerwieniła się i od niego odeszła jakby nic się nie stało . Gdy wyszliśmy z budynku poszliśmy ....

Brak komentarzy: