Translate

sobota, 9 czerwca 2012

Rozdział 6

A tam było napisane ... "Kocham Cię Angie <3 Tęsknię za Tobą :* " - Zayn Malik . Ustawił też status z wolnego na  żonaty . Hah .. byłam szczęśliwa . Pełna emocji wzięłam kąpiel i poszłam spać .
13.07.2012r.
Ten tydzień zleciał dosyć szybko . Cały czas pakowałam się w pudła i walizki , które były częściowo wysyłane do Londynu. Poduczałam się angielskiego tak jak moi rodzice . W dzień wyjazdu pożegnałam się z koleżankami . Zostało dwie godziny do lotu . Byłam bardzo zdenerwowana bo to był mój pierwszy lot samolotem . Czekaliśmy na lotnisku . Ubrana w to ; http://www.photoblog.pl/modnexozestawy/121989873 siedziałam z słuchawkami w uszach . Ten czas szybko zleciał . Po godzinie siedziałam już na fotelu pasażerskim z samolocie . Lot trwał trzy godziny . Przez cały ten czas podziwiałam piękne widoki z okienka samolotu . Byłam bardzo śpiąca , bo nie spałam całą noc . Nawet nie zauważyłam kiedy zasnęłam . Obudził mnie głos stewardesy . Wylądowaliśmy na lotnisku w Londynie . Gdy wysiedliśmy z samolotu przywitali nas państwo Horan . Rodzice musieli się pomylić , syna z nimi nie było . Przywitałam się z ich córką -  Arianą . Od razu się polubiłyśmy i znaleźliśmy wspólny temat . Państwo Horan zawieźli nas do naszego domu . Gdy tylko zobaczyłam nasz domek - a raczej willę zaczęłam piszczeć . Dom był ogromny i piękny , miał żółty kolor i czerwony dach oraz posiadał wieżyczkę , w której był mój pokój . W moim królestwie było różowo - ściany , łóżko , rolety , dywan . Był piękny . Od razu mi się spodobało . Kiedy zaczęłam się rozpakowywać dostałam sms'a od Zayna ; " Hej kotku :* Jak minął lot ? Spotkamy się dzisiaj ?" . Umówiliśmy się pod moim domem za godzinę . Ubrałam się w to ; http://www.photoblog.pl/modnexozestawy/119983692 . Czekając na chłopaka podziwiałam piękny taras przed moim domem . Nagle poczułam czyichś oddech za moimi plecami .
- Hej kotek - powiedział Zayn po czym musnął mnie w usta
-Ooo Zayn - rzuciłam się na jego szyję - tęskniłam za tobą - łza poleciała mi z oka
- Ja też - powiedział i popatrzył się głęboko w moje oczy - popatrz co dla ciebie mam - i podarował mi pudełeczko w którym znajdowała się przepiękna złota bransoletka , na której znajdował się napis " Angie+Zayn=<3 " . Bardzo mi się spodobała i od razu założyłam ją .
- Gdzie się wybieramy ? - powiedziałam z uśmiechem
- Tam gdzie nas poniosą nogi - zaśmiał się i poszliśmy trzymając się za rękę zwiedzać miasto . Londyn jest cudowny . Zayn pokazał mi Big Bena , Tower of London ,Tower Bridge oraz wiele innych ciekawych zabytków i miejsc . Wykończeni położyliśmy się na trawie w parku .
- Jakie piękne niebo - westchnęłam
- Popatrz tam jest chmura w kształcie serca - powiedział z sensacją Zayn . Kiedy tak leżeliśmy usłyszałam czyiś nieznany głos .
- O patrzcie jakie gołąbeczki - usłyszałam . Okazało się , że to był ...