Translate

czwartek, 21 czerwca 2012

Rozdział 16

- Co się stało ? - powiedziałam
- Liam wybudził się z śpiączki - ledwo co wydukała Ari
-To jedziemy - powiedziała stanowczo Violett
- Okej to może moim samochodem ? - zaproponowała Ariana
- Oczywiście ! - powiedział nie zastanawiając się - poinformuję o tym Zayna i zadzwoniłam do niego aby przekazać mu o tym . Ubrałam się w to ; http://www.photoblog.pl/modnexozestawy/125520926 .  Na dole czekała na mnie Violett wyszykowana w to ; http://www.photoblog.pl/modnexozestawy/120832909 . Poszłyśmy pod dom a tam na nas czekała w swoim czerwonym sportowym samochodzie Ari . Koleżanka miała na sobie to ;http://www.photoblog.pl/modnexozestawy/122053371 .Gdy weszłyśmy na salę byli tam już rodzice Liama . Dziewczyny poszły kupić coś biedakowi , a ja zostałam na sali .
- Jak się czujesz ? - powiedziałam
- Dob-rze - ledwo co wykrztusił z siebie a ja postanowiłam że nie będę męczyć Liama pytaniami więc usiadłam na krześle . Po chwili przyszli chłopaki . Powiedziałam im żeby go nie męczyli tysiącem pytań a oni zaczęli dla niego śpiewać . Na Liama policzku płynęła łza szczęścia , ale też smutku bo nie może teraz z nimi śpiewać . Kiedy skończyli usiedli i zaczęliśmy rozmawiać .
- Cześć piękna - powiedział Niall gdy Violett weszła na salę z siatką jabłek dla Liama
- Hej - powiedziała z znakiem zapytania jakby chciała powiedzieć "WTF ?! " i położyła siatkę na szafce . Za nią weszła Ari . Oczywiście pierwsze co zrobiła to pocałowała Harrego , a nie było krzesła więc usiadła na jego kolanach . Zastanawiało mnie tylko gdzie jest Alexis , przecież ona jest teraz najważniejsza dla Liama .
W tym samym czasie ...
Oczami Alexis ;
Zadzwonili do mnie z szpitala że mój chłopak się wybudził z śpiączki . Ucieszyłam się bardzo i nie mogłam się doczekać spotkania z nim . Ubrana w to ; http://www.photoblog.pl/modnexozestawy/121548461 już wyruszyłam do szpitala . Kiedy szłam przez korytarz budynku zaczepił mnie lekarz
- Dzień dobry - powiedział poważnie - pani Smith ?
- Tak to ja , a dlaczego się pan pyta panie ... ( spoglądając za wizytówkę przypiętą na lewej kieszonce lekarza ) doktorze Hous'ie
-Jestem lekarzem pana Payne'a . Muszę z panią porozmawiać - i zaprowadził mnie do swojego gabinetu . Kiedy usiadłam dr. zaczął poważną rozmowę
- Liam Payne - zaczął - ...

Brak komentarzy: